Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dimarts 18/06/2019
Traducció automàtica

Vista 1

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Comerç, Creació d'empreses

OFERTA FORMATIVA 2019, FEM XARXA, FEM EMPRESA : "Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar els clients"

Dia i hora: Del 19 al 26 de setembre de 2019, a les 09:30
Lloc: Casal de Cultura de Collbató (Pg. Mansuet, 9 Collbató).
Organitza: Ajuntament d'Abrera, Esparreguera, Collbató, Olesa de Montserrat, Castellví de Rosanes,Martorell, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires
Col·labora: Diputació de Barcelona, Fons Social Europeu, Catalunya Emprèn, Generalitat de Catalunya, Servei d'Ocupació de Catalunya.

DATA:
Dies: 19 i 26 de setembre de 2019
Horari: de 09.30 h a 13.30 h

DURACIÓ:
2 sessió de 4 h (8 hores)

ÀMBIT:
Màrketing i comercialització

A QUI VA DIRIGIT:
Persones directives, comercials, i que estiguin relacionades en l’activitat comercial de l’empresa.

OBJECTIUS:
Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.

CONTINGUTS:
Sessió 1:

· Objectius:

- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat.
- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes, ja que és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un client nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.

· Continguts:

- Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:
* Conèixer i personalitzar l’atenció al client.
* Servei postvenda.
* Manteniment.
* Garanties.
* Upp- selling.
- Experiències d’usuaris a un nivell superior:
* Petits detalls que marquen la diferència.
- Mantenir una coherència de marca:
* Compartir el missatge.
- Comunicació amb el client:
* Interactuar amb el client per saber què vol i què pensa.
- Diferenciació:
* Què podem oferir que ens faci únics.

Sessió 2:

· Objectius:

- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per excel•lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit.

·Continguts:

- Programes de fidelització i descomptes:
* Tipus i característiques dels diferents programes.
- Vendes Vips:
* Venda privada i exclusiva.
- Factors Sorpresa:
* Invitacions, detalls i accions especials.
-Canals de comunicació àgils:
* Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...

Curs a càrrec de Esperanza Esteve Herrera (Barrachina Castella Consulting, S.L.), a les instal•lacions del Casal de Cultura de Collbató (Pg. Mansuet, 9 Collbató).

El cost d’aquesta formació és de 960 € a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Collbató. Es prega compromís d’assistència.

OFERTA FORMATIVA 2019, FEM XARXA, FEM EMPRESA : "Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar els clients"