Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dissabte 19/10/2019
Traducció automàtica

cap1

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Comerç, Creació d'empreses

OFERTA FORMATIVA 2019, FEM XARXA, FEM EMPRESA : "Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar els clients"

Dia i hora: Del 19 al 26 de setembre de 2019, a les 09:30
Lloc: Casal de Cultura de Collbató (Pg. Mansuet, 9 Collbató).
Organitza: Ajuntament d'Abrera, Esparreguera, Collbató, Olesa de Montserrat, Castellví de Rosanes,Martorell, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires
Col·labora: Diputació de Barcelona, Fons Social Europeu, Catalunya Emprèn, Generalitat de Catalunya, Servei d'Ocupació de Catalunya.

DATA:
Dies: 19 i 26 de setembre de 2019
Horari: de 09.30 h a 13.30 h

DURACIÓ:
2 sessió de 4 h (8 hores)

ÀMBIT:
Màrketing i comercialització

A QUI VA DIRIGIT:
Persones directives, comercials, i que estiguin relacionades en l’activitat comercial de l’empresa.

OBJECTIUS:
Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.

CONTINGUTS:
Sessió 1:

· Objectius:

- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat.
- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes, ja que és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un client nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.

· Continguts:

- Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:
* Conèixer i personalitzar l’atenció al client.
* Servei postvenda.
* Manteniment.
* Garanties.
* Upp- selling.
- Experiències d’usuaris a un nivell superior:
* Petits detalls que marquen la diferència.
- Mantenir una coherència de marca:
* Compartir el missatge.
- Comunicació amb el client:
* Interactuar amb el client per saber què vol i què pensa.
- Diferenciació:
* Què podem oferir que ens faci únics.

Sessió 2:

· Objectius:

- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per excel•lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit.

·Continguts:

- Programes de fidelització i descomptes:
* Tipus i característiques dels diferents programes.
- Vendes Vips:
* Venda privada i exclusiva.
- Factors Sorpresa:
* Invitacions, detalls i accions especials.
-Canals de comunicació àgils:
* Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...

Curs a càrrec de Esperanza Esteve Herrera (Barrachina Castella Consulting, S.L.), a les instal•lacions del Casal de Cultura de Collbató (Pg. Mansuet, 9 Collbató).

El cost d’aquesta formació és de 960 € a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Collbató. Es prega compromís d’assistència.
http://www.moliempresa.cat/article/105/FORMACIO-EMPRESA-2019.ca.html

OFERTA FORMATIVA 2019, FEM XARXA, FEM EMPRESA : "Cinc estratègies i quatre tècniques infal.libles per fidelitzar els clients"