Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Diumenge 25/08/2019
Traducció automàtica

Grup musical

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Consum

Com heu de reclamar a una companyia de transport aeri?

Dia i hora: Del 29 de juliol al 20 de setembre de 2019, a les 08:00
Lloc: Catalunya
Organitza: Agencia Catalana de consum
Col·labora: Servei Públic de Consum - Xarxa Local de Consum

Si patiu qualsevol incidència relacionada amb un vol... Presenteu una reclamació a la companyia aèria per alguna d'aquestes vies:

- Full oficial de reclamació en el taulell de l'aeroport
- Telèfon fratuït per a reclamacions (n'han de tenir, ja que a Cataluna el transport es considera un servei bàsic)
- Formulari web (la majoria de companyies en tenen), correu postal certificat o burofax

Conserveu la documentació del vol (targeta d'embarcament,etc.) i els justificants de les despeses que hagueu tingut (àparts, allotjament...).

La compayia ha de garantir que tingueu constància de la presentació de la reclamació (número de referència, etc).
Si no es resol en 1 mes, adreceu-vos a un organisme públic de consum. Les vies de resolució són la mediació i l'arbitratge de consum (gratuïtes i voluntàries).

Per a més informació:
consum.gencat.cat
Telèfon 012
consum@esparreguera.cat i per a dermanar ser atesos 937771801 o presencialment a les oficies de l'OAC (horari estiu).

Tens problemes amb el teu vol?

Què heu de fer davant el retard d'un vol