De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.
També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:
Aquest servei d’assessorament va començar el 8 de juny de l’any 2017 i es va posar a l’abast dels afectats per les clàusules terra, sent coordinat per la Diputació de Barcelona i desenvolupat per un professional del Col·legi d’Advocats de Sant Feliu de Llobregat
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un abaratiment del 5% respecte del preu anterior i estableix una nova rebaixa després de dos increments consecutius en els períodes bimestrals anteriors: 1,6% al gener i 2,1% al mes de novembre passat
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un augment de l'1'6% respecte del preu anterior i un increment acumulat del 3'7% respecte del preu fixat el setembre de 2017
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un aument del 2'1% respecte del preu anterior i un increment del 32% des del mes de juliol de l'any passat
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa una rebaixa del 4’9% respecte del preu anterior tot i que acumula un increment de més del 20% des de setembre de 2016
La matinada de dijous a divendres molts barris d’Esparreguera van patir aquesta incidència en el subministrament provocada per la caiguda d'un cable d'alta tensió de 25.000 volts
Fins a finals d'agost, Llega 800 ofereix actuacions gratuïtes en les instal·lacions de recepció de la TDT afectadeas per les interferències del servei de telefonia mòbil de quarta generació
Aquesta eina de l’Ajuntament d’Esparreguera coordinada per la Diputació de Barcelona s’ofereix tres dijous al mes durant quatre hores, amb cita prèvia atorgada pel Servei Públic de Consum
El consistori va endegar un protocol específic per fer la mediació entre els usuaris afectats i l’empresa Endesa, arran de la caiguda l’1 d’abril d’un llamp que va afectar una línia de subministrament elèctric del centre de la Vila
Ja es pot descarregar l’aplicació per telèfons mòbils que permet accedir a múltiples informacions d’interès sobre la nostra vila, amb atenció especial al comerç i la restauració
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un increment del 4’9% respecte del preu anterior i acumula un increment de més del 24% des de juliol de 2016
Aquesta eina està coordinada per la Diputació de Barcelona i es tracta d’una atenció personalitzada que tindrà lloc tres dijous al mes durant quatre hores. Cal cita prèvia, atorgada pel Servei Públic de Consum de l’Ajuntament d’Esparreguera
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un increment del 4’8% respecte del preu anterior i acumula un increment de prop del 25% des de juliol de 2016
A partir del dimarts 21 de març, i fins al 20 de maig, el preu de la bombona de butà serà de 13,52 €
L’OMIC oferirà assessorament i recursos per facilitar els consumidors la presentació de reclamacions per a recuperar els imports pagats de més per les clàusules sòl
A partir de dimarts 17 de gener i fins al 20 de març, el preu de la bombona de butà serà d’12,89 €
A partir del dimarts 15 de novembre de 2016 i fins al 14 de gener de 2017, el preu de la bombona de butà serà de 12,28 €
Actuació de suport i atenció a les famílies afectades per una situació de pobresa energètica per a la gestió i el control de les despeses de la llar
A partir de del dimarts 20 de setembre i fins al 19 de novembre, el preu de la bombona de butà serà d’11,72 €
La Diputació de Barcelona juntament amb el Servei Municipal de Consum presenten les activitats previstes per 2016 i enceten un espai radiofònic d’informació i orientació al consumidor