Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dimarts 26/03/2019
Traducció automàtica

Montserrat

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Queixes, reclamacions i denúncies

1. Com s'ha de tramitar?

Un cop emplenades les dades, cal que s'adjuntin tots els documents rellevants relacionats amb la denúncia o reclamació efectuada (factures, tiquets, pressupostos, contractes, etc..), i també les proves que es puguin aportar (informes pericials, fotos, publicitat, etc.).

La persona consumidora o usuària ha de trametre aquest document, com més aviat millor, a:

1. L'empresa o establiment comercial reclamat/denunciat.

2. En cas que la resposta no sigui satisfactòria a:

- A la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor del seu municipi (OMIC).

- Si en el seu municipi no hi ha OMIC, a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC).

- Cas que en els seu municipi o comarca no hagi OMIC O OCIC a l'Agència Catalana del Consum.

Podeu consultar les adreces d'aquests organismes:

1. Al Telèfon d'Atenció Ciutadana 012.

2. A la pàgina web de l'Agència Catalana del Consum: www.consum.cat.

012


2. Què farà l'Administració amb aquest escrit?

L'Administració que el rebi iniciarà les actuacions que cregui oportunes, tenint en compte la petició de la persona reclamant o aquelles que estimi adequades per l'interès general.

Així mateix, l'Administració que gestioni aquest full us ha d'informar de la situació de les vostres dades i de la forma en què podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició d'acord amb l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.