Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dijous 01/10/2020
Traducció automàtica

Carrer Cavallers

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Mediació

És un servei municipal gratuït, que té com a objectiu millorar la convivència dels esparreguerins i les esparreguerines, fomentant el diàleg i la gestió col·laborativa dels conflictes.

Una de les principals eines que s'ofereix des d'aquest servei és la mediació, un procés de diàleg, en el qual les persones participants es comuniquen per escoltar-se i comprendre's, de manera que poden resoldre situacions de conflicte per elles mateixes, amb el suport d'un tercer imparcial, la persona mediadora.


Tipologia de casos atesos

S'atén qualsevol conflicte derivat de les relacions personals i la convivència, com ara:

Servei de mediació i convivència ciutadana


Servei de Mediació i Convivència Ciutadana
Carrer dels Cavallers 26, 2a planta
Telèfon: 93 777 18 01 ext. 3573 (bústia de veu)
A/e: efita@vincle.org


Adreçat a:

Per sol·licitar el Servei de Mediació, n'hi ha prou que una de les parts interessades en la mediació així ho demani i tingui algun vincle (habitatge, feina, escola, botiga…) amb Esparreguera.


Com sol·licitar-ho:

Es pot sol·licitar el Servei de Mediació, adreçant-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament i emplenant la sol·licitud de mediació o bé trucant o enviant un correu electrònic al Servei de Mediació.

Per ser atès o atesa presencialment per la persona mediadora, cal tenir una cita prèvia. Si la persona sol·licitant no la té, des del Servei de Mediació s'hi posaran en contacte per fixar una cita i poder fer una entrevista.


L'horari del servei:

Dilluns, de 10 del matí a 8 del vespre (10.00-20.00 h).

Dimecres, de 8 del matí a 6 de la tarda (8.00-18.00 h).

Divendres, de 9 del matí a 2 del migdia (9.00-14.00 h).


Per a més informació, podeu consultar els documents següents:

 

Últimes notícies

  • L´edifici de Can Pasqual és la seu de diversos serveis municipals com els d´Educació, Convivència i Mediació
    Convivència, Educació, Mediació12/06/2020
    Can Pasqual reobrirà la setmana que ve per fer atenció ciutadana amb cita prèvia

    L’equipament obrirà en horari de matí, de 9 a 2 del migdia, i només per atendre aquelles qüestions que no es puguin resoldre per via telemàtica o telefònica. La Regidoria d'Educació oferirà suport a les famílies els dimarts i dijous i es tramitaran preinscripcions fora de termini els dimecres; i la de Convivència farà entrevistes d’acollida i orientació els dilluns

  • Es pot contactar amb el servei de mediació a través del telèfon o el correu electrònic
    Mediació08/04/2020
    El Servei de Mediació Municipal fa atenció telemàtica per a la resolució de conflictes

    El servei ofereix suport per a millorar la convivència de la ciutadania i la gestió col·laborativa dels problemes i desacords en l’àmbit privat, especialment dels que es puguin derivar de la situació de confinament que està vivint la població per l’emergència sanitària del coronavirus

  • Per fer ús del servei cal demanar cita prèvia a l´OAC
    Mediació21/01/2020
    El servei de mediació municipal ha atès una quarantena de sol·licituds durant el 2019

    En el marc de la celebració del Dia Europeu de la Mediació el servei ha donat a conèixer aquestes dades, que indiquen també que la majoria dels casos atesos corresponen als àmbits veïnal i familiar. El servei és gratuït i té com a objectiu millorar la convivència fomentant el diàleg i la gestió col·laborativa dels conflictes