De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.
També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:
Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.
Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.
Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.
Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde, regidor/a) o un tècnic/a municipal. |
És un mecanisme d'identificació i signatura electrònica orientat a la ciutadania i basat en l'enviament d'una contrasenya d'un sol ús al mòbil. Es pot utilitzar per a identificar-se en la majora de tràmits amb les administracions... |
En aquest espai, qualsevol ciutadà/na pot presentar ràpidament i fàcilment una queixa o un suggeriment al respecte dels serveis o equipaments municipals així com proposar millores de la qualitat dels serveis públics que comportin... |
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens. La sol·licitud... |