De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.
També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:
Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.
Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.
Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.
D'acord amb la llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administracions Públiques, els documents que els interessats adrecin als òrgans de les Administracions Públiques podran presentar-se, entre d'altres:
- En el registre electrònic de l’Administració o organisme a què es dirigeixin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1, és dir:
a) Administració General de l'Estat
b) Les Administracions de les Comunitats Autònomes
c) Les entitats que integren l'Administració Local
d) El sector públic institucional
Preus per gaudir del servei:
-Gratuït
Ubicació on té lloc el servei:
-Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1 (Planta d'accés a l'Ajuntament).
Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:
HORARI OAC:
cal demanar cita prèvia:
De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia
Dimarts i dimecres, de 2/4 de 5 a 7 de la tarda
Condicions per gaudir del servei:
-Requisits:
NOMÉS SERAN ADMESOS al registre els documents en què es pugui identificar l'emissor. Es refusaran els que puguin considerar-se anònims.
Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
-Com tramitar-ho:
Presencialment a l'OAC
Telemàticament: https://www.esparreguera.cat/seuelectronica/tramits/
-Qui el pot demanar:
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
-Quan es pot demanar:
Durant tot l'any
-Termini de resolució:
La sol·licitud, escrit o comunicació es remetrà a l'administració de destí dins dels 3 dies següents al de la seva recepció.
-Efectes del silenci:
No opera
-Documents que cal aportar:
-La sol·licitud, escrit o comunicació on s'adreça
-Documentació annexa, si és el cas.
-Normativa que afecta el tràmit:
-LLei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
A continuació podeu descarregar els documents específics relacionats amb el tràmit: