Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Diumenge 15/12/2019
Traducció automàtica

Polígon Can Sedó

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Catàleg de tràmits

Obres

Devolucio de fiances per obres

Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.

Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.

Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.

Sol·licitud de devolució de les fiances dipositades per tal de garantir el correcte abocament de les runes, terres en abocador autoritzat i possibles desperfectes a la via pública.

Preus per gaudir del servei:
GRATUÏT

Ubicació on té lloc el servei:
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1 (Planta d'accés a l'Ajuntament).

Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 7 de la tarda (ininterrompudament)
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia

Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia (excepte el mes d'agost i 1a setmana de setembre que no s'obre els dissabtes)

Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
DOCUMENTACIO A PRESENTAR:

- Sol·licitud de devolució de fiances en model normalitzat.
- Full de transferència bancària degudament segellat per l'entitat bancària. (veure "documents")
- Original del justificant de l'abocament de les runes i/o terres on consti el nom del titular llicència i l'emplaçament de les obres.
- Cartes de pagament (si es disposen)

TERMINI MÀXIM TRAMITACIÓ: 6 MESOS (PROCEDIMENT GENERAL)


Documentació a descarregar

A continuació podeu descarregar els documents específics relacionats amb el tràmit: