De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.
També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:
Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.
Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.
Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.
El tipus d'informació urbanística, que s'emet certificada, es refereix a:
- situació urbanística d'una finca (art. 99 TRLU)
- serveis urbanístics existents en una finca
- característiques físiques de terrenys o edificacions
La petició d'informació escrita està condicionada a la seva formulació per escrit i a l'abonament de les taxes corresponents.
Preus per gaudir del servei:
Ordenança núm. 16: Taxa per expedició de documents administratius.
- Per cada informe previ que s'xpedeixi de serveis urbanístics a instancia de part sobre condicions urbanístiques i tècniques del Projecte:............................................................................................... 55,48€
- Els INFORMES anteriors quan exigeixin desplaçament del tècnic municipal: 110,97€
- Per cada CERTIFICAT que s'expedeixi ................................................... 166,44€
Alineacions i rasants fixades pel planejament
Aprofitament urbanístic dels terrenys (efectes art. 99 TRLU)
Legalitat i antiguitat i usos de l'edificació que consti per actuacions administratives prèvies
. Certificat d'adreces: .............................................................................. 5,95€
Ubicació on té lloc el servei:
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1 (Planta d'accés a l'Ajuntament).
Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:
De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 7 de la tarda (ininterrompudament)
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)
De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia (excepte el mes d'agost que no s'obre els dissabtes)
Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
- Formular petició per escrit en imprès normalitzat i adjuntar-hi documentació suficient que permeti acreditar la finca sobre la que es demana la informació.
- Abonar les taxes corresponents.
A continuació podeu descarregar els documents específics relacionats amb el tràmit: