Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dimecres 23/10/2019
Traducció automàtica

La Passió

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Catàleg de tràmits

Ajuts socials

Abonament social telefonica

Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.

Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.

Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.

És una facilitat que ofereix MOVISTAR adreçada a persones més grans de 64 anys o jubilats per incapacitat laboral absoluta i que consisteix en una reducció del 70% de la quota d’alta de la línia telefònica fixa individual i del 95% de la quota mensual. El cost de les trucades és el mateix que per a qualsevol persona i no hi ha límit de consum.

Preus per gaudir del servei:
-GRATUÏT

Ubicació on té lloc el servei:
Per lliurar la documentació hi ha diferents canals:

-Per fax al telèfon 901.50.37.00

-Per correu postal a: Apartat de Correus 423 48080 Bilbao

-Per correu electrònic a: abonosocial@telefonica.es

-A la petició han de constar les dades següents:

Nom, cognoms i DNI del titular. En cas que el titular de la línia sigui el cònjuge del sol·licitant, caldrà incloure també el seu nom, cognoms i DNI.
Número de telèfon.
Una vegada rebuda la petició, li arribarà una carta amb informació detallada: requisits, condicions i documents que ha d'enviar a l'apartat de correus o al fax que s'indica.

Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 7 de la tarda (ininterrompudament)
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia

Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia (excepte el mes d'agost i 1a setmana de setembre que no s'obre els dissabtes)


HORARI SERVEIS SOCIALS:
De dilluns a divendres, de 9 del matí a 1 de la tarda

Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
-Com tramitar-ho:

Per lliurar la documentació hi ha diferents canals:

-Per fax al telèfon 901.50.37.00

-Per correu postal a: Apartat de Correus 423 48080 Bilbao

-Per correu electrònic a: abonosocial@telefonica.es

-A la petició han de constar les dades següents:

Nom, cognoms i DNI del titular. En cas que el titular de la línia sigui el cònjuge del sol·licitant, caldrà incloure també el seu nom, cognoms i DNI.
Número de telèfon.
Una vegada rebuda la petició, li arribarà una carta amb informació detallada: requisits, condicions i documents que ha d'enviar a l'apartat de correus o al fax que s'indica.
´
-Més informació:

http://www.movistar.es/particulares/atencion-cliente

Ens responsable: Telefónica de España, S.A.U