Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Diumenge 15/12/2019
Traducció automàtica

OAC

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Catàleg de tràmits

Ajuts socials

Deduccio per maternitat

Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.

Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.

Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.

La llei del Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) regula la deducció per maternitat per fills menors de 3 anys de fins a 1.200 € anuals per cada fill nascut o adoptat en territori espanyol. Els contribuents del IRPF amb dret a aquesta deducció poden sol·licitar l'abonament anticipat de la mateixa.

Preus per gaudir del servei:
-Gratuït

Ubicació on té lloc el servei:
La sol·licitud es pot presentar:

Telemàticament per internet a www.agenciatributaria.es

Telefònicament al 901 200 345 (de dilluns a divendres de 9 a 19h)

Cal tenir a ma:
- NIF
- Núm. compte bancari
- Núm. afiliació a la Seguretat Social o mutualitat -si traballa-
- Import de la casella 490 de la declaració de Renda del any anterior (si va declarar en aquest any
- A més cal aportar les dades del registre civil que figuren en el llibre de família

-Per correu postal:

Dirigit a l'Agència Estatal d'Administració Tributària (apartat de Correus FD nombre 30.000, Delegació Provincial)

-Presencialment:

A qualsevol Delegació o administració de l'Agència Tributària.



Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 7 de la tarda (ininterrompudament)
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia

Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia
Dissabtes, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia (excepte el mes d'agost i 1a setmana de setembre que no s'obre els dissabtes)


HORARI SERVEIS SOCIALS:
De dilluns a divendres, de 9 del matí a 1 de la tarda

Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
La sol·licitud es pot tramitar:

Telemàticament per internet a www.agenciatributaria.es

Telefònicament al 901 200 345 (de dilluns a divendres de 9 a 19h)

Cal tenir a mà:
- NIF
- Núm. compte bancari
- Núm. afiliació a la Seguretat Social o mutualitat -si traballa-
- Import de la casella 490 de la declaració de Renda del any anterior (si va declarar en aquest any
- A més cal aportar les dades del registre civil que figuren en el llibre de família

-Per correu postal:

Dirigit a l'Agència Estatal d'Administració Tributària (apartat de Correus FD nombre 30.000, Delegació Provincial)

-Presencialment:

A qualsevol Delegació o administració de l'Agència Tributària.

-Organisme responsable: Agència Tributària