Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Dimarts 15/06/2021
Traducció automàtica

Vista 2

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Catàleg de tràmits

Gent gran i persones amb dependència

Sol·licitud de la targeta acreditativa discapacitat. alta, renovar i duplicat.

Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.

Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.

Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.

La Targeta acreditativa de la discapacitat permet acreditar de forma àgil i pràctica, davant de terceres persones, el grau de discapacitat a fi de facilitar l'accés als recursos i serveis vinculats a què es tinguin dret en l'àmbit de Catalunya. És un document públic, personal i intransferible i que cal acompanyar amb el DNI o NIE. És vàlida per a tot el territori de Catalunya.

Aquest formulari serveix per realitzar el tràmit per Internet sense un certificat digital i presencialment. En el cas del canal Internet, només es podrà sol·licitar la targeta acreditativa de la discapacitat amb aquest formulari en els casos de duplicat per pèrdua o robatori. Si voleu presentar el formulari presencialment, recomanem que l'empleneu abans d’imprimir-lo, però si ho preferiu, podeu imprimir-lo i emplenar-lo a mà.

Preus per gaudir del servei:
-GRATUÏT

Ubicació on té lloc el servei:
-Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1 (Planta d'accés a l'Ajuntament).

-Serveis Socials
Adreça: Mestre Tomàs Cabeza,2. Edifici del Patronat Parroquial

Horari dins el que té lloc el servei:
CAL DEMANAR CITA PRÈVIA

HORARI OAC:
cal demanar cita prèvia:

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia

HORARI SERVEIS SOCIALS:
De dilluns a divendres, de 9 del matí a 1 de la tarda

Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
-Com tramitar-ho:

Presencialment a l'OAC i Serveis Socials

Telemàticament: https://www.esparreguera.cat/seuelectronica/tramits/

Telemàticament:http://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Targeta-acreditativa-de-la-discapacitat

-Organisme Responsable:

Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies


Documentació a descarregar

A continuació podeu descarregar els documents específics relacionats amb el tràmit: