Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Divendres 27/11/2020
Traducció automàtica

Vista 2

Ajuntament d'Esparreguera

Butlletí electrònic

De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.

Si ets menor de catorze anys es requereix el consentiment dels pares o tutors.

 Declaro que he llegit i accepto l'Avís legal.

També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:

Catàleg de tràmits

Documents, certificats, requeriments

Regularitzacio discrepancies titularitats cadastrals

Tots els tràmits es poden iniciar telemàticament a través del formulari online d'instància general quan no existeixi un formulari web específic per a aquest tràmit.

Caldrà adjuntar a la instància telemàtica la instància específica i la documentació requerida per a aquest tràmit concret, que trobareu en aquesta mateixa plana dins de la secció de Documents a descarregar.

Abans d'annexar la documentació descarregada a la instància telemàtica s'haurà de signar electrònicament necessàriament aquella documentació que estigui en format pdf, en el camp corresponent a la firma electrònica. Per a la resta de documentació annexa s'adjuntarà en format word, i es considerarà vàlida la informació continguda en el moment de presentació de la instància telemàtica.

Documentació requerida per la Gerència del Cadastre per tal de regularitzar situació de titularidad cadastral davant de les discrepàncies detectades en les dades que consten al cadastre immobiliari i a les declaracions de renda.

Preus per gaudir del servei:
Gratuit

Ubicació on té lloc el servei:
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1 (Planta d'accés a l'Ajuntament).

Horari dins el que té lloc el servei:
HORARI OAC:
cal demanar cita prèvia:

De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda
Divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia

Condicions per gaudir del servei:
Requisits:

No cal cumplir cap requesit específic.

Procediment que ha de fer el ciutadà per gaudir del servei:
COM TRAMITAR-HO:

Presencialment a l'OAC o bé a la Gerència del Cadastre (Travessera de Gràcia 58, 6a planta, Barcelona).

QUI EL POT DEMANAR:

La persona interessada o afectada pel tràmit així com un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

QUAN ES POT DEMANAR:

A requeriment de la Gerencia del Cadastre.

DOCUMENTS QUE CAL APORTAR:

- Escrit signat adreçat a la gerència del cadastre (normalitzat), acompanyat de fotocòpia de l'escrit que han rebut, i adjuntant-hi:

Copia compulsada de:

- Escriptura pública
- contracte privat
- sentència judicial
- Certificat registre propietat
- Altres

ORGANISME RESPONSABLE:

Direcció general del Cadastre. MINISTERI D'ECONOMIA I HISENDA


Documentació a descarregar

A continuació podeu descarregar els documents específics relacionats amb el tràmit: