Benvinguts al web de l'Ajuntament d'Esparreguera - Divendres 10/09/2010
Traducció automàtica

Ajuntament d'Esparreguera

Data de la notícia: 29/01/2010

Una àvia de la Residència Municipal de Can Comelles rep la medalla centenària, en el seu 100 aniversari

La celebració van assistir, a més dels representants institucionals, familiars, usuaris i personal de la residència

La senyora Ángeles Fernández va celebrar els seus 100 anys el passat 27 de gener a la residència de Can Comelles, acompanyada dels seus familiars i altres companys i treballadors de la residència.

L’acte va consistir a lliurar-li, per part d’un representant de l’Oficina Gent Gran Activa de la Generalitat de Catalunya, la Medalla Centenària.
Aquesta, és una iniciativa de la Secretaria de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania del Departament d’Acció Social i Ciutadania. A aquest reconeixement institucional hi poden accedir totes les persones residents a Catalunya que compleixin els requisits i facin la sol·licitud corresponent.
Per part de l’Ajuntament, l’alcaldessa d’Esparreguera, Francesca Fosalba, va lliurar a la Sra. Fernández una carta de felicitació i un ram de flors.

Després dels parlaments, hi va haver una actuació del la coral de la Residència Municipal de Can Comelles.