De forma periòdica s'enviarà un correu electrònic amb un resum de l'actualitat del municipi.
També pots estar al dia del que passa a Esparreguera a través dels canals RSS:
L'Ajuntament d'Esparreguera mitjançant l'adhesió a la Xarxa Local de Consum (agrupació voluntària de municipis, sense personalitat jurídica pròpia, constituïda per municipis de la província de Barcelona) posa a disposició dels ciutadans d'Esparreguera l'Oficina municipal d'informació i defensa del consumidor, amb la pretensió de:
1. Informar sobre els drets de les persones consumidores i usuàries.
2. Orientar sobre les consultes i les reclamacions de les persones consumidores i usuàries en el cas que no respectin els seus drets i sobre les vies establertes per resoldre el seu conflicte.
3. Fomentar l'educació i la formació de les persones consumidores i usuàries en temes de consum de béns o la utilització de serveis, mitjançant campanyes divulgatives, publicacions, jornades, etc.
4. Fomentar l'assessorament al teixit comercial en referència als drets i deures dels consumidors mitjançant campanyes d'inspecció informatives i activitats formatives per a col·lectius d'empresaris.
Oficina d'informació i defensa del Consumidor (OMIC)
Plaça de l'Ajuntament, 1
08292 Esparreguera (Barcelona)
Telèfon: 93 777 18 01
A/e: consum@esparreguera.cat
5. Mediar en base a la imparcialitat, la transparència, l'eficàcia i l'equitat amb l'objecte ajudar les parts i facilitar l'obtenció per elles mateixes d'un acord satisfactori.
6. Promoure la formalització del conveni arbitral per a resoldre el conflicte per mitjà de l'arbitratge de consum.
Cal fer-ho en persona o telefònicament a l'OAC (plaça de l'Ajuntament, 1 o al telèfon 93 777 18 01).
Les persones interessades hauran de passar en horari d'OMIC.
Dilluns, de 2/4 de 9 del matí a les 12 del migdia.
Dimecres, d'1/4 de 10 del matí a 3/4 de 12 del migdia.
Aquest servei d’assessorament va començar el 8 de juny de l’any 2017 i es va posar a l’abast dels afectats per les clàusules terra, sent coordinat per la Diputació de Barcelona i desenvolupat per un professional del Col·legi d’Advocats de Sant Feliu de Llobregat
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un abaratiment del 5% respecte del preu anterior i estableix una nova rebaixa després de dos increments consecutius en els períodes bimestrals anteriors: 1,6% al gener i 2,1% al mes de novembre passat
La nova tarifa, marcada pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, representa un aument del 2'1% respecte del preu anterior i un increment del 32% des del mes de juliol de l'any passat
La matinada de dijous a divendres molts barris d’Esparreguera van patir aquesta incidència en el subministrament provocada per la caiguda d'un cable d'alta tensió de 25.000 volts
Fins a finals d'agost, Llega 800 ofereix actuacions gratuïtes en les instal·lacions de recepció de la TDT afectadeas per les interferències del servei de telefonia mòbil de quarta generació
A continuació podeu accedir als enllaços d'interès de l'OMIC d'Esparreguera: