Tanca
Societat Comerç 15 de març de 2021

L’Ajuntament impulsa una campanya de conscienciació i optimisme davant la covid-19

Sota l’eslògan “Cuidem-nos, cuidem Esparreguera” s’han distribuït cartells i banderoles a diferents punts del municipi amb missatges que demanen la col·laboració ciutadana per a seguir complint les mesures sanitàries, promoure el comerç i la restauració local i tenir cura, entre totes i tots, de la nostra vila

L’Ajuntament d’Esparreguera ha posat en marxa una campanya per a conscienciar sobre la importància de seguir les mesures establertes per a contenir la propagació de la covid-19 i alhora transmetre un missatge d’optimisme a la ciutadania en l’actual context de pandèmia. Sota l’eslògan “Cuidem-nos, cuidem Esparreguera” s’han distribuït 250 banderoles i 50 cartells per diferents zones del municipi amb imatges que fan referència al comerç i la restauració local, la vila i també als infants, per agrair-los el seu comportament valent i responsable durant tots aquests mesos. La campanya ha tingut un cost de 4.250 euros i estarà activa durant tres mesos. A més, aquests dies es farà també una petita campanya informativa per a demanar a la ciutadania que abaixi la tapa dels contenidors, per a evitar-ne el deteriorament i les males olors.

La campanya “Cuidem-nos, cuidem Esparreguera” vol ser un impuls a l’esperança de la ciutadania i també al teixit comercial d’Esparreguera. Amb aquest objectiu l’eslògan s’acompanya dels missatges “No ens rendim. Mirem endavant” i “Seguim bategant. Som el cor de la vila” i de quatre imatges diferents: el carrer dels Arbres, una nena amb mascareta, una dona amb una bossa plena de productes que representa el comerç local i el lliurament d’un àpat per consumir a domicili que simbolitza el sector de la restauració. L'alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas, ha afirmat que “ara que fa tot just un any de la irrupció de la pandèmia i que la campanya de vacunació ja està en marxa, és un bon moment per a compartir un missatge d’optimisme i confiança amb la ciutadania”. Eduard Rivas ha subratllat que “la campanya també vol ser un agraïment a la població i una acció de suport al comerç i la restauració local, que han patit i segueixen patint l’impacte de la crisi sanitària”.

Per difondre els missatges aquesta setmana s’estan col·locant un total de 125 parelles de banderoles a doble cara i 50 unitats de cartells de format més reduït en diferents zones concorregudes del municipi perquè siguin visibles tant per a vianants com per a vehicles. Així s’han instal·lat banderoles a les avingudes de Francesc Macià i de Francesc Marimon, la carretera de Piera, el carrer de Barcelona, el passeig dels Jocs Olímpic i del Castell, l’aparcament del Castell i la cantonada del carrer de Llobregat amb carrer de les Hortes. I els cartells s’han col·locat a la via del Mil·lenari, la plaça de l’Ajuntament i als carrers dels Arbres, de Baix, de Sant Joan, de Pau Font i Prínceps d’Espanya. La campanya serà visible fins al 15 de juny als carrers de la vila i també es difondrà a través de les xarxes socials municipals. El cost total de la campanya és de 4.250 euros més iva.

D’altra banda, aquests dies l’Ajuntament posarà en marxa també una campanya informativa per sensibilitzar a la ciutadania sobre el bon ús dels contenidors soterrats de recollida selectiva. Amb aquest objectiu es col·locaran més de 270 adhesius a 53 àrees o illes de contenidors amb el missatge “Abaixa la tapa” per tal que els veïns i veïnes d’Esparreguera deixin els contenidors tancats després de llençar-hi les escombraries. El fet de deixar-ne la tapa oberta provoca problemes de males olors i també el deteriorament d’aquests elements del mobiliari urbà. El cost d’aquesta campanya serà de 635 euros més iva i també se’n farà difusió a través de la pàgina de Facebook i el perfil de Twitter de l’Ajuntament.