Tanca

Dinar networking: Sostenibilitat, oportunitats i obligacions per als comerços i les microempreses

El 20 de juny
De les 14.00 a les 16.00 h

Afegir al calendari

PIMEC Baix Llobregat-l'Hospitalet en col·laboració amb l'Ajuntament d'Esparreguera organitza una trobada informal de networking, en què s'explicaran les implicacions que suposa el nou RD 1055/2022, d’envasos i residus d’envasos. Aquesta norma afecta a tots els tipus d’envasos, domèstics, comercials i industrials, i trasllada la responsabilitat de gestionar-los, quan esdevenen un residu, del posseïdor final al productor de producte.

També s'aclarirà quines són les principals certificacions ambientals que poden ajudar l’empresa a ser més sostenible (Distintiu de Qualitat Ambiental, Ecolabel, ISO’s, EMAS...).

Finalment, s’explicaran les principals línies d’ajuts recurrents en l’àmbit de la sostenibilitat i l’eficiència energètica (Economia Circular, Prevenció de Residus, Cupons Green, Autoconsum, Retirada d’Amiant...).

Aquesta jornada s'adreça al comerç i inclourà un dinar informal de networking.

PROGRAMA

14 h Obertura de portes i dinar de networking.

14.30 h Presentació a càrrec de Joan Barfull, secretari tècnic de la Comissió de Sostenibilitat de PIMEC.

15.50 h Torn obert de preguntes


Les places són limitades i per a participar-hi es necessita inscripció prèvia.

 

Inscripcions